• בלוג
  • שלושה דברים שמעסיקים מחפשים בקורות החיים שלכם

שלושה דברים שמעסיקים מחפשים בקורות החיים שלכם

12/02/2021

אם אתם שולחים קורות חיים ולא מקבלים זימונים לראיונות יכול להיות שהסיבה היא שהמעסיקים הפוטנציאליים שמקבלים את קורות החיים לא מוצאים בהם את תשובות מספקות ל-3 שאלות פשוטות שמעניינות אותם:

  1. האם אתם מסוגלים לבנות מוצר עובד בטכנולוגיה שרלוונטית להם?

  2. האם הקוד שלכם יסבך לאחרים את החיים?

  3. האם אתם הולכים להשקיע בעבודה לאורך זמן?

כל שאלה נפתחת להמון סימנים קטנים שאנחנו מחפשים בקורות חיים - לדוגמה אנשים שמחליפים עבודות לעתים תכופות או שגרים רחוק נתפסים בתור כאלה שלא יצליחו להשקיע במשרה לאורך זמן.

אנשים שאין להם ניסיון בטכנולוגיה הרלוונטית או בטכנולוגיות דומות, או שאנחנו לא רואים עקומת למידה ברשימת המשרות שלהם, נתפסים בתור כאלה שלא יצליחו לבנות מוצר עובד בטכנולוגיה הרלוונטית.

ואנשים שעושים טעויות מטופשות, לא מטפלים טוב במקרי קצה, משאירים קוד שיתמוטט כשיהיו יותר משתמשים, לא כותבים תיעוד כמו שצריך ולא בונים בדיקות אוטומטיות לקוד שלהם נתפסים בתור כאלה שהקוד שלהם הולך לסבך את האחרים.

רוצים לשפר את הסיכויים שלכם לקבל ראיון? לפני שאתם שולחים קורות חיים למשרה הבאה נסו להסתכל על המסמך מנקודת מבט של המגייס ובידקו איזה תשובות אתם מצליחים לתת לשלושת השאלות מקריאת מסמך קורות החיים שאתם רוצים לשלוח. אם התשובות לא מספיק טובות, עדכנו את המסמך עד שתהיו מרוצים.