צוות תשתיות
קולומביאני שירצה לעבור 400 ק"מ כדי להגיע ממדג'ין לבוגוטה יצטרך לשבת 10 שעות באוטובוס. צרפתי שירצה לעבור את אותו מרחק מפריז לבורדו יצטרך רק שעתיים וחצי ברכבת. החיסכון בזמן הוא עצום אבל גם אפשרויות ההרחבה - ברכבת אפשר לעבוד תוך כדי נסיעה והקיבולת הגדולה יותר מאפשר להעביר מטענים.
איך ההבדל הזה משפיע על הכלכלה? על התרבות? על המדע? על החיים?
עבודה על תשתיות לא צריכה להיות רק תחזוקה ותיקון תקלות בכביש. צוותי תשתיות טובים הם אלה שבונים את העתיד. הם מאפשרים לפיתוח לחלום בגדול והופכים את החלומות האלה לאפשריים. צוותי תשתיות הם אלה שמניחים את מסילת הרכבת. המעבר מתחזוקה ליוזמה הוא אחד החשובים שנעשה בקריירה.
(נ.ב. הקושי בפרויקטי תשתית טובים דומה לקושי כללי בפיתוח מוצרים - איך יודעים מה לבנות והאם מה שאני בונה באמת יעזור. רק בגלל שאפשר להעביר את כל החברה לקוברנטיס לא אומר שזה הדבר הנכון לעשות. האתגר היום יותר מאי פעם בעבר הוא להבין את צרכי החברה ולעשות את השינויים שאחרים פוחדים לעשות אבל כן יפתחו דלתות להצלחה).