חדש באתר קורס מבוא ל Git

13/10/2024

את קורס Git Hero שבאתר הקלטתי אחרי הרבה הדרכות גיט אצל לקוחות. בכל ההדרכות והייעוצים מצאתי אנשים שהתחילו לעבוד עם גיט בלי ללמוד אותו בצורה מסודרת. הם הצליחו להסתדר רוב הזמן אבל כשדברים הסתבכו הם עשו טעויות, בגלל שלא הבינו איך גיט באמת עובד ומה ה Best Practices שכדאי לאמץ. באותו קורס אני מראה לפרטי פרטים איך גיט עובד, כולל איך נשמר המידע בתיקייה .git שלו - מה שנותן לתלמידים הבנה מעמיקה וביטחון בעבודה עם גיט על פרויקטים גדולים.

מאז שהעליתי אותו גיליתי שיש לא מעט אנשים שרק מתחילים לעבוד עם גיט וגם היו שמחים לקבל הדרכה קצרה על מה זה בכלל גיט, למה צריך אותו ואיך עושים דברים פשוטים. דווקא בגלל כמות המידע ואינסוף המדריכים שיש באינטרנט על גיט, אנשים הלכו לאיבוד והיו רוצים מדריך אחד, ממוקד שיאפשר להתחיל להשתמש ב Git על פרויקט או לשתף פרויקט ברשת דרך GitHub.

היום אני שמח להשיק בדיוק את זה - קורס גיט מקוצר ומדויק, לאנשים שאף פעם לא ראו גיט ורוצים להשתתף בפרויקט עם גיט או להתחיל פרויקט ראשון שלהם. הקורס לא דורש ידע קודם, אנחנו עובדים שם עם אפליקציית Github Desktop כך שאפילו לא צריך להכיר את כלי שורת הפקודה, ובפחות משעתיים של לימוד ייתן לכם את כל הכלים הבסיסיים כדי להתחיל לעבוד עם גיט בלי לטעות ובלי להיבהל.

קורס מבוא ל Git לא מחליף את קורס Git Hero שבאתר אלא משלים אותו בתור צעד ראשון. אם חיפשתם דרך מהירה וקלה להתחיל לעבוד עם Git אני מזמין אתכם ואתכן להעיף מבט:

https://www.tocode.co.il/bundles/pregit

בניגוד לשאר הקורסים באתר הקורס הזה חינמי לגמרי גם ללא מנוי. תרגישו חופשי להיכנס וללמוד או להעביר אותו לחברים וחברות שצריכים התחלה מזורזת ב Git.